حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۱۰ خرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 30 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 220 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 12 تعداد دیدگاهها : 2×
چوب حراج خطیر به برند استقلال!
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
شناسه : 740
بازدید 112
2

به گزارش دیدبان ترشیز، هنوز ماجرای اسپانسر چهار هفته نخست رقابت های لیگ بیست و سوم حل و فصل نشده سر و کله یک مجموعه دیگر پیدا شده که مشخص نیست با چه فرایندی به عنوان اسپانسر انتخاب شده است؟ به گزارش قدس آنلاین، در حالی که باشگاه های بزرگ دنیا با بهرمندی از اعتبار […]

ارسال توسط : منبع : منبع: قدس آنلاین
پ
پ

به گزارش دیدبان ترشیز، هنوز ماجرای اسپانسر چهار هفته نخست رقابت های لیگ بیست و سوم حل و فصل نشده سر و کله یک مجموعه دیگر پیدا شده که مشخص نیست با چه فرایندی به عنوان اسپانسر انتخاب شده است؟

به گزارش قدس آنلاین، در حالی که باشگاه های بزرگ دنیا با بهرمندی از اعتبار و برند خود درصدد درآمدزایی ایده آل و منحصر به فرد هستند در فوتبال ایران در کمال ناباوری یک مغازه موبایل فروشی به عنوان اسپانسر یکی از پر افتخارترین باشگاه‌های قاره کهن معرفی می‌شود و مدیرعامل این باشگاه بدون در نظر گرفتن جایگاه و اعتبار برند باشگاه تحت مدیریتش با شادمانی فراوان کنار صاحب این مغازه عکس یادگاری می گیرد تا تصویر این توافق خنده دار در کانال رسمی باشگاه استقلال منتشر شود.

از واکنش هواداران در صفحات رسمی باشگاه استقلال نسبت به این ماجرا کاملا پیداست تنها عده ای معدود که این روزها از آنها به عنوان ارتش سایبری آقای مدیرعامل یاد می‌شود از این ماجرا راضی به نظر می رسد و بخش عمده ای از هواداران استقلال با انتقاد صریح این موضوع را یک آبرو ریزی بزرگ قلمداد می کنند و تاکید دارند با این قبیل رفتارها نه تنها شخصیت استقلال دچار خدشه می‌شود بلکه اعتبار برنده استقلال با رقمی ناچیز در اختیار یک مغازه موبایل فروشی قرار خواهد گرفت تا سود بزرگ را فروشنده مازندرانی و همشهری آقای مدیرعامل ببرد.

اما سوال کلیدی اینجاست که تا چه زمانی بناست برند باشگاه استقلال به این ترتیب در اختیار مجموعه های ناشناس قرار گیرد، هنوز ماجرای اسپانسر چهار هفته نخست رقابت های لیگ بیست و سوم حل و فصل نشده سر و کله یک مجموعه دیگر پیدا شده که مشخص نیست با چه فرایندی به عنوان اسپانسر انتخاب شده است؟

در این که درآمدزایی یکی از مقوله های مهم در فوتبال حرفه‌ای به شمار می رود شکی نیست اما این اتفاق تابع ساز و کاری مشخص است که باید به درستی تمام این ضوابط رعایت شود، چون اگر کوچکترین ضعفی در ساختار انتخاب، عقد قرارداد وجود داشته باشد داستان اسپانسر چهار هفته نخست استقلال دوباره تکرار خواهد شد و اعتبار برنده استقلال مجددا زیر سوال خواهد رفت؟

برای طیف گسترده ای از علاقمندان به باشگاه استقلال، منتقدان و کارشناسان این پرسش مطرح است که آیا دستگاه ورزش به عنوان مالک اصلی این باشگاه بر عملکرد خطیر و تیم هیئت مدیره نظارت کامل و کافی دارند؟ یا اینکه وزیر ورزش و جوانان به دلیل مشغله کاری این باشگاه را به حال خود رها کرده تا تیم مدیریتی این مجموعه برند معتبر این مجموعه را به اشکال مختلف به حراج بگذارند تا حدی که یک مغازه موبایل فروشی در کانال باشگاه به عنوان اسپانسر استقلال معرفی شود.

جدا از این مساله اگر فردا به واسطه معرفی این مغازه از سوی باشگاه استقلال مشکلی میان هواداران و صاحب مغازه به فروشی بیاید چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ هرچند ممکن است باشگاه استقلال از نظر حقوقی زیر بار هیچ تعهدی در قبال بدعهدی احتمالی صاحب مغازه نرود اما هواداران استقلال این موضوع را هرگز قبول نمی کنند چون مدیران تیم محبوب آنها نام این مغازه را پشت پیراهن باشگاه مورد علاقه آنها حک کردند تا به این ترتیب اعتبار خود را خرج این مغازه کنند، آیا برای دردسرهای این چنینی نیز تدبیری اتخاذ شده است یا صرفا همه چیز به عکس خطیر و مالک این مغازه ختم شده است؟!

نکات مبهم در خصوص این ماجرا به شدت ذهن هواداران و منتقدان را به خود مشغول ساخته که با در نظر گرفتن این مباحث به نظر می آید ضروری است دستگاه های نظارتی و مدیریتی در این فقره اقدامات لازم را به خرج دهند تا از دردسرهای بعدی جلوگیری شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.