حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ اسفند , ۱۴۰۲ Wednesday, 21 February , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 196 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 9 تعداد دیدگاهها : 2×
انتخابات و رویکرد حمایت
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۱۱
شناسه : 1404
بازدید 216
0
انتخابات پيش روي مهم است علل بي ميلي يا تمايل افراد جامعه را فرايند استراتژي رفتاري و افکاري نمايندگان ميسازند که اگر رفتار و افکاري بازاريابي داشته باشند ، مردم اين نکته را خوب درک کرده و خود را وارد بازي بدون برد نميکنند. ولي اگر در جهت شناخت و کشف نيازهاي جامعه و اولويت بندي مولفه هاي موثر بر پيشرفت اجتماع داشته باشند ، قطعا مردم اين را درک کرده و جواب خالصانه آنها را با حضور پر شور پاسخ خواهند گفت .
ارسال توسط : نویسنده : مه لقا سعیدی / سردبیر منبع : ماهنامه دیده بان ترشیز
پ
پ

 

به گزارش نشریه دیده بان ترشیز :دکتر علی منظم مدیر مسئول ماهنامه دیده بان ترشیز در مورد انتخابات پيش روي،  چنین نوشت : ” بدون شک انتخابات پيش روي از مهمترين مراحل حضور مردم در صحنه است که به جرات ميتوان گفت دقت دشمن هم بر تک تک مراحل آن دور از انتظار نيست . امروز ما با قدم گذاشتن بر صحنه هاي انتقلابي بايد رفتارهاي حزبي و گروهي و در يک کلام بازاريابي را کنار گذاشته و با رويکرد الگوي رفتار راي دهي و آينده روشن ، مبتني بر اولويت سخنان رهبر عظيم الشان مان پیش رویم  تا خلل و خدشه اي به امور وارد نگردد.

امروز شايد بازار سياست چنان افراد راا قبضه کرده که گاها از انجام وظايف باز مانند ،اما بايد بدانيم که کسب موفقيت در عرصه هاي مختلف سياسي ،اجتماعي و فرهنگي و … ابتدا حلاوتش براي خود مردم بوده و در ثاني چشم و نظر دشمنان کور دل را هم کور خواهد کرد . ما فقط انجام وظيفه را مشمول مردم نميدانيم بلکه در رقابتهاي انتخاباتي ، افراد بايد نيازها و دغدغه هاي فردي و عمومي مردم را ريشه يابي ، درک و و تحليل نمايند که اين درک و تحليل درست رفتار راي دهي افراد مختلف، علل گرايش آنها را به يک فرد يا جريان بدنبال خواهد داشت .

علل بي ميلي يا تمايل افراد جامعه را فرايند استراتژي رفتاري و افکاري نمايندگان ميسازند که اگر رفتار و افکاري بازاريابي داشته باشند ، مردم اين نکته را خوب درک کرده و خود را وارد بازي بدون برد نميکنند ، ولي اگر حتي بازاريابي سياسي در جهت شناخت و کشف نيازهاي جامعه و اولويت بندي مولفه هاي موثر بر پيشرفت اجتماع داشته باشند ، قطعا مردم اين را درک کرده و جواب خالصانه آنها را با حضور پر شور پاسخ خواهند گفت . بنابر اين رفتار تلفيقي اکتشافي جامعه مبتني بر رويکرد و داده هاي کيفي نمايندگان و مسئولان ميباشد  و از مهمترين مولفه هاي موثر بر رفتار راي دهي مردم ، «نامزد ، فضاي رقابت و البته وظيفه شرعي» را ميتوان نام برد .

طبق بيانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند : حضور پر شور مردم در انتخابات وحدت ملي و انگيزه ملت ايران براي حضور در صحنه را نشان ميدهد و اگر مشارکت ضعيف باشد مجلس ضعيف خواهد شد .» بايد پشتکار در حضور داشته باشيم در همه صحنه هاي انقلاب تا دشمن تصور غلط بذهنش خطور نکند “

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.